勁耐無update過呢度
基本上成個暑假都無係度寫過野

講下我呢期既野啦
其實都幾多麻煩野
final year project之類
仲有今個星期六要考ielts


其實我想寫下東方神起既事
但係都係無心機寫
點解?
因為佢地要打官司
當然我希望佢地贏啦
但係贏左又點
實際情況係米真係改善到?
真係好難講

輸左呢?
最近話原來輸左,同埋要解約既話要俾成唔知幾多憶wom
轉返原來要成23億人民幣
港紙應該都差唔多啦

真係天價
輸左既話佢地都唔知點賠

所以呢
我希望佢地贏架
希望佢地快d可以恢復正常既活動啦
出下碟呀咁
就算唔出住都上下綜藝呀咁

講真我都唔會期望神起會來香港開演唱會
所以希望我有朝一日能夠睇到佢地既live
所以唔好解散呀!!!
呵呵
加油!

寫住咁多先= =

arrow
arrow
    全站熱搜

    aaarfong 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()