唔講唔覺
原來勁耐無家過blog

summer就咁過左
今年summer係我咁多年我覺得過得最有意義既
一來,有tuns返,但係又有假放
咁即係點?tuns一星期返3日
其餘四日都係放假
二來,幫regina做左個job
就係去青衣某小學interview d小朋友and做家訪
係學到好多野,esp學到我原來唔鐘意去interview人= =
之後唔知點解要做present,present比d大粒人聽 Orz
呢d係開頭接呢個job時唔知有咁既事
係呢個job入面,我學到我原來鐘意返tuns多過做呢個job= =|||
講真,又真係學到野既
同埋,我覺得青衣好遠= = (雪雪唔好打我XDDD)

第三,識左兩個由usa來hk exchange 既nursing students
佢地好nice,又勁wor
雖然因為返工,而成日無時間同佢地周圍去玩
係有d可惜咁

第四,睇左蘇打綠係6月既香港演唱會
勁正勁開心,好似青峰話"你們似乎都跟我們有同樣的夢想,而我們只是代替你們實現夢想"
我覺得係架!
睇完之後勁想飛過去睇佢地既校園show(如果有既話)
但係9月尾既香港wild day out pub show買唔到飛無得睇=0=
(btw, thx terry 幫我嘗試去訂,雖然訂唔到,唔緊要啦@_@)

第五,踩單車活動終於成功搞得成= =||
不過得3個人.....最後仲炒左車=0=

第六,5月果陣同small circle 去左南丫島camp

第七,6月睇歐國杯,8月睇奧運...

暫時諗到咁多only
arrow
arrow
    全站熱搜

    aaarfong 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()