close


今日考oral~~= =||
凍到丫.....落雨!無帶遮!
individual presentation....
Protection of tree....
講到有d斷下斷下= =||找死了||||
夠我合格既我諗.....
discussion....
有個人開左頭= =
算啦費事搶,我覺得佢開頭有d串囉
跟住講講下都有d緊張架
佢話咩slogan competition
跟住俾人插,唔係好記得俾人插咩
大概都係講悶同有咩關係
跟住我講咁係slogan competition之前搞個exhibition
咁等d人知多d樹木既野,咁d人對slogan competition有多d既interest
跟住又話係學校度種樹,我話學校咁細
不如去country park種
又可以叫多d學生,叫埋老師,仲有家長tim
咁要保護d 樹既massage就傳開去喇.....
個discussion都死唔去.....
見到盧浩源,望一望住佢炸,呢d場合都係唔好打招呼
原本諗住見到呀wing
但係都見唔到....
四點十上到去
好左唔係第一輪(一輪有3組)
我係第五組
6點三四就搞掂lu~~~
我諗我夠聲掛=0=
thx terry~~~~
-------------------------------------------------------
返來睇到dianne既回覆
好開心佢記得我呀~~heheeee~~^^
咁有時間就來睇下我個blog la~~^^heheee~~
係pchome果陣我只不過係考會考
係呢個blog我就考A level 喇~~
真係快,都兩年喇~~^^
dianne既blog~~Liège 列日!
arrow
arrow
    全站熱搜

    aaarfong 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()