close


今日留係屋企
今朝媽咪去做body check
佢返來話抽血抽左幾支針筒@_@
佢買左野返來做lunch
食完野佢就訓左陣
3點佢又要返工lu.....
晏晝我都訓左陣@_@
唔知點解好支力咁 = =
夜晚醒起要搵返之前simon派果本超精華筆記
好似好耐無見過呢本野
好在都搵得返姐^^"
順便將d中文呀ue呀果d notes放入果dA4紙箱
又放滿左一個喇
而家屋企有5個呢d A4紙箱
個個都有notes係入面....
遲d考完搵次將d notes執曬出來
影返張相留念
因為應該都好少機會會讀咁notes.....= =

↑有d書其實係重覆左
因為係師姐俾我
左手邊果d係我自己去補習既notes



↑另外一個師姐就俾左d補習notes我
就係左手邊緣色,淺藍、紫藍、橙色果堆notes....
-----------------------------------------------------
點解d人可以咁8既呢?!
有個網友都係因為oral先至會chat
今日係度問我拍過拖未= =
雖然佢話左想8下
但係都唔想講佢聽
拍過拖未關你咩事= =
同你好熟咩= =
雖然唔係一個好私隱既問題
但係對一個網友
我覺得無必要講囉
呢個人真係好咩
早兩日清明節
問我做咩唔駛拜山
咁唔駛就唔駛架喇
真係搞笑,唔通無山搵山拜= =
講笑都唔係搵呢d野講笑架麻= =


arrow
arrow
    全站熱搜

    aaarfong 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()