close




當其他人好開心咁行緊信和同童年夢果陣
我同YUMI呢兩個對動漫無共鳴既人就去左買野食同行潮特
都係潮特o岩我d
就買左幅圖果個公仔
生日熊呀~~呢個生日熊個身可能縮入個頭度
好得意呀
我睇下有無我生日啦,點知又係有24,25,27,29
但係無26= =
之後就走人,無辦法
想買都唔得,都無我生日點買wor...
出左間舖頭唔甘心睇多次
今次睇另外一堆生日熊
今次有喇!!
無諗過即刻買左~~~$19~~!!!
係門口即刻拆來睇~~wakakaakla~



佢地既期間,仲買左本台灣雜誌來睇~~
好耐無睇過呢d偶像雜誌喇!~~$25
仲買左支指甲油!!


arrow
arrow
    全站熱搜

    aaarfong 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()