close

®遊戲規則:
必須發表一篇文章,將所有愛的問題都答出來
(問題請看指名你的那位朋友的Xanga)
寫完所有愛的問題後,請點名8位朋友繼續下去!
注意!被點名的人不能重覆~
未滿7人者屬違規,會有報應!
拍拖中的人會分手!單身的會一年內交不到男/女朋友!!
好有被要脅既感覺 哈哈


點我的人: 仙仙
填寫日期: 11-6-2006
愛的音樂: 國語歌
愛的店鋪: 好多wor~~
愛的顏色: 紫
愛的國家: 想去既國家就有= =
愛的汽車: 無= =
愛的休閒: 聽歌上網影相
愛的科目: CE:Bio;AL:Chem&Bio
愛的甜食: 我唔多好甜野.....
愛的個性: nice,真,俾個心出來
愛的口頭禪: 我想問呢~
愛的小動作: 小動作都唔係我愛既,只不過係慣左...
愛的習慣: umumm....一時諗唔起wor
愛的季節: 冬
愛的女仔: *o*?
愛的男仔: *o*?
愛的節日: 有假放既節日就鐘意喇^^
愛的香水: hate香水
愛的運動: 羽毛波,溜冰,打保齡,踩單車……
愛的定義: 會諗下對方而家做緊咩,會擔心對方既事,決定d野果陣會問下對方意見etc
愛我的人: 屋企人
愛過我的人: 唔知wor
愛一個人的代價: 付出時間,精神,愛etc

點:雪,queenie,郭,candy,yumi,poon
其他人都好似已經被點lu...


arrow
arrow
    全站熱搜

    aaarfong 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()