close



Tuesday, September 28, 2004

 中秋~都係係屋企....原本以為queenie出左去玩,點知又無喇wor....結果我地幾個都各自係屋企......

我而家睇等睇金枝慾x~wakakaaaaa

http://www.hkpbase.com/arfong
呢個係我既相簿~~kekeeee
10:45 PM

Monday, September 27, 2004

 今日chem做lab又搞到放左小息先走得><"

放左學之後prefect開會,我做左組長啊,不過我唔係好鐘意叫d prefect做學生長lor....又無prefect camp wor....有成180個prefect,有20個組長><咁多人既,開一次會都好辛苦><

死喇~~聽日phy test= =
7:49 PM

 好鬼羨慕Eric啊,Chris啊佢地,becox呢佢地同班小學同學keep得咁好,中秋都有約出來玩,而我呢,過去五年都同d小學同學keep得唔係咁好,偶然一個電話,係會考果陣先撞番佢地,一齊玩既時間好少,每個人都改變了得多,有些小學同學甚至是到會考完既假期先至識><但係而家已經各散東西,幾時先有得咁開心既一齊玩呢?
7:36 PM

 


Sunday, September 26, 2004

 

 今日無咩心機寫lor....
做功課,溫phy,就係咁,中秋有咩節目?仲未知wor
10:58 PM

 


Saturday, September 25, 2004

 

 今日同班中六既同學去科大,好正啊,靚到爆!
遲d講多d今日既野,好支力啊><
9:58 PM

 今日勁開心~~

小息果陣叫唔到外賣,so lunch time就要出去buy ~我,唐倩同YY出左去,幫埋sk、正道同葉+勵buy~^^跟住好快咁食完就去左開果個swimming gala helper既會~~

bio堂好free啊,做下功課吹下水咁~~^^

放學,我又返左小學,今次同黃老師傾左陣,跟住就搵到周sir,又傾左陣,之後去搵周老師,但係見到佢地要上堂,未見到周老師就走,周sir話 12月可以去佢新屋wor.....佢同周老師遲d搬去將軍澳~~

之後拎d bio 既ex去影印.....31份><"拎死我喇星期一.......鬼叫我咁''好彩''做左科長咩= =

返到屋企都5點,我6點就要出到去五十嵐,我5點半就出去,去西九果個政府合處果度join阿郭,行去五十嵐!

主角polly係六點幾到,咁我地之前到左果d就點蠟燭,點知個火機點極都唔著= =搞左好耐先得><之後梗係唱生日歌啦~~之後就食野,呢個時候一共有8個人,7女1男。

8點幾,再多2男1女來,愈來愈熱鬧,仲愈來愈嘈~咩野都講下咁~~^^

點知係五十嵐都撞到周sir同周老師~~我過去打左個招呼,傾左陣咁^^

後尾仲玩到唱校歌tim,係唱銘賢既校歌,有人玩走音,笑死喇~~~poon話唔識唱wor= =
原來佢以前次次都係mind咀><
1:07 AM

 


Thursday, September 23, 2004

 

 今日聯招....天文學會好快就收到member,都好理想下tim~~
sk~~唔好咁頹la~~~唔好放棄啊,寫作學會唔會摺架!!!

聯招好鬼好玩,熱鬧到爆,話說果陣銘賢個氣氛都無咁勁,我地成班人都好落力,班男仔勁玩野,又搞gag,d 口號正到丫,笑死我地

今日都好開心,除左話phy要test...........
 7:00 PM

 


Wednesday, September 22, 2004

 

 今日唔見左抽鎖匙....原來漏左係school.....

thx suiling, 正道, 麥家盈,mike, 小玉,大頭,sk,祺祺etc. thx a lot~~~
 9:55 PM

 


Tuesday, September 21, 2004

 

 今日上phy上到呆曬,都唔明既>"<咁多科得phy未測過,測果陣就死得喇

今日打排球,以前係學校都玩過,不過唔記得曬lu~~打到隻手瘀左囉><
勁多野未做曬.....想快d星期6啊~~~fri到我free talk~都未prepare....唉

溫bio.....(死!bio hw同section c都未做啊~~~~)
 6:22 PM

 


Monday, September 20, 2004

 

 今日我飲左三樣同奶有關既野:
lunch:鮮奶
afterschool:維他奶一罐、麥精維他奶一盒

= =|||crazy....
 9:24 PM

 仲有,今日報左做swimming gala既helper~~以前係銘賢都未做過helper~~今次試下都好,如果唔係悶死人><
 8:23 PM

 今日真係好tired lor~~~
lunch之後就有社員大會~~藍社~~~好鬼搞笑,成堆人狂歡呼狂拍手搞氣氛,搞到d低form望曬過來~~~kekeeeeeeee

跟住今日又有eng hw 喇>放學之後,同燒苓去白購彩印同買紙,搞到成四點半先返到學校><

之後又畫野又cut 野啦,5點半果陣呢,學校要清場wor,咁司徒、燒苓、阿靜、kei、同大頭又出左去wor...d袋又掉左係度,咁我地幾個就幫佢地拎曬d野出學校,sk仲俾人話帶手機返學tim><

咁就一日喇
8:14 PM

 


Sunday, September 19, 2004

 

 今日成日係屋企lor........@@晏晝無啦啦好大雨= =|||

跟住都係咁hea lor...做唔到d咩野功課咁,做勁耐先做到一樣><勁side時間咁

跟住夜晚要print野wor....點知個printer 痴左,print左一張野就罷工= =,咁就要求救啦,搵阿靜幫手,之後就駁俾sk,thx sk啊,幫我地print 野~

ps tue要交份ue又係要print 出來.....><希望聽日搞掂到部printer啦,如果唔係又要搵人幫手架喇><
11:13 PM

 


Saturday, September 18, 2004

 

 終於星期六喇~我唔知點解成日以為返左一個禮拜學only.....
頭先阿郭打來同我傾電話~~佢o岩o岩去完camp返來,原來''李國寶''同''銘賢''都係去左camp.....''李國寶''就星期五去,二日一夜迎新營,怪怪地,開左學先迎新= =,''銘賢''既就星期四入camp,3日兩夜,唔怪得之icq少左d人= =

而家諗緊呢,中秋有咩玩,如果d地點唔好既話,我寧願係屋企好喇,我想去石澳啊~~但係雪雪and queenie佢地未必去到咁遠.....希望阿郭佢地有人搞去石澳啦~~

果陣約d小學同學去石澳bbq,果日咁o岩係六四,仲要係月圓之夜,果度個月亮好靚,又好似大過係市區睇wor~~幾個月之後,我地成堆小學同學已經散左,有兩個去左外國,唔知幾時先至有機會咁樣去玩呢?
7:03 PM

 


Friday, September 17, 2004

 

 今日食lunch成11個人去,雖然後尾得8個人坐到埋一台食,有4個女仔,不過都好開心,傾下計咁,都幾好丫~~~^0^
10:51 PM

 今日bio做lab....連續四堂= =,lor 命

放左學返左小學,周sir話10月尾有個sports day想搵人返去幫手,於是我見果日都應該得,就返左去搵佢,點知周sir去左聽talk,咁我就留低左電話,之後就同d老師傾下計咁,跟住就出旺角。

出到旺角,好似好耐無出過去咁,勁多地方想行,但係又tired,行左陣就join左媽咪一齊返屋企lu~~
10:34 PM

 琴日上班主任堂好鬼正,講d瘀事,笑死人喇,最正係隔離班久不久拍手掌,timing好鬼夾~~勁正~~~kekeeeeeee
9:44 PM

 


Wednesday, September 15, 2004

 

 今日放學係學校hea,開左個會咁,跟住傾下計,到5點半就一行5人行去太子現代補bio,第一日去補simon chiang,果然勁人~~佢問d野真係唔識@@|||
佢叫我地唔好將佢俾既野帶番學,因為驚tas扣分><

而家日日都好tired= =開學無耐就搞成咁,遲d d活動多d就死得....aii~~
9:15 PM


arrow
arrow
    全站熱搜

    aaarfong 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()