close

Begin 東方神起
聽到Begin這隻歌是因為聽說Begin和Lovin' You這兩隻都是在中哥唱副歌
雖然我唔識日文
但係個melody好好聽
在中哥既副歌好吸引
"Every day and night with you~~
.
.
.
Every day, every night, every where~~"
呵呵呵
其實成隻歌都好正
因為神起五隻既合音
令到首歌好豐富好多層次

呢首歌既MV我睇左幾次only
睇得最多既係日本2th live tour Five in the Black 武道館果一場live
睇完之後整個被神起既live吸引!
未睇呢個live都未咁鐘意Begin呢隻歌!!!

去片睇睇呢個正到爆既live!!!
左起:金俊秀(Xiah=俊醬) 朴有天(Micky=大米) 金在中(Hero=在中哥=花花) 沈昌珉(Max=小餅) 鄭允浩(U-know=隊長)

日二巡最後神起有喊
其實都好感動
因為武道館對於果邊個歌手係一個指標

其實比起四巡(雖然而家未出dvd)
我會更加想買二巡既dvd
因為係youtube睇左好多二巡既live
果場神起既狀態大好
加上佢地果期既造型都唔錯
黑髮在中哥
大米既髮型呢期都好好睇(我唔大ok佢太前衛既髮型XD)
昌珉既長髮
俊秀同允浩都好好睇(我詞窮了XD)

舞台又唔係太花巧
簡簡單單咁令我更加集中咁睇佢地既表演

講左咁多

 

睇下Begin既中譯
   東方神起 《Begin》

 

【Micky】
想哭的時候就哭吧 知道嗎 不要勉強自己
眼淚哭乾後 笑容自然會綻放
看啊 已經在笑了

【Xiah】
不知措是因為有未來
想要不輸給眩目陽光的勇氣

【Hero】
Everyday And Night And You
我會握緊你的小手
Everday Everynight Everywhere
一直感受手牽手的感覺

這一刻 故事Begin

【U-Know】
想一個人離開逃避這一切
但 我喜歡你
就算分開也可以有交集
是啊 只要有回憶在

【Xiah】
還無法對昨天說再見
灰暗的時光中只剩下空虛

【Hero】
Everyday And Night With You
我還在對尚未冷卻的微熱不知所措
Everyday Everynight Everywhere
讓我們更加貼近彼此的感覺吧

這一刻 你和我Begin

【Max】
其實 我也一樣
Baby I Need Your Love Need Your Touch
Oh Baby I Need Your Love I Need Your Touch Baby

害怕黑夜 Baby Tell Me How
但 (我們)不是孤單的

【Hero】
Everyday And Night With You
我會握緊你顫抖的手
Everyday Everynight Everywhere
一直感受手牽手的感覺

這一刻 故事Begin

Everyday And Night With You
我還在對尚未冷卻的微熱不知所措
Everyday Everynight Everywhere
讓我們把命運交織到一起吧

這一刻 我們兩個人Begin


中譯:www.kimjejung.cn
http://fs1.cyworld.com.cn/data1/2006/05/19/017/1148042217152896_file.jpg
轉自ptt TVXQ版

arrow
arrow
    全站熱搜

    aaarfong 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()