close

829日日本的TBS電視台播出東方神起的四巡巨蛋場!

4th LIVE TOUR 2009 ~The Secret Code~ FINAL in TOKYO DOME

930日要出dvd囉!

所以一定會cut掉幾隻歌!

 

而家youtube上面有電視台播出既版本

所以要趁呢d 片被youtube delete之前好快d去睇喇!

目前我睇左一次!

感覺上覺得巨蛋場有好大既意義

就係神起係日本發展到一定既地位和得到一定既支持

 

以睇過一次既印像,整體感覺我仍然覺得日二巡Five In The Black d

希望dvd出左之後會有唔同既感覺啦!!!

 

去片!

Part 1

Opening
Secret Game
Share The World

Opening

珠寶大盜!

逃走時俊秀和昌珉一組,在中哥和允浩一組,大米自己一組

其實同第一隻歌有咩關係?哈哈哈

因為要去偷野所以係個secretorz

算啦,唔深究點解喇,夠型就得啦XDDD

Secret Game

呢隻歌做開場都幾好

大家都會high起來!

Share The World

One piece呢期既主題曲

題外話:6月頭去日本果陣星期日唔知點解9點就醒左,於是開電視,點知咁好彩就遇正播one piece,就聽到share the world呢隻歌XDD勁開心,聽完隻歌就熄電視,因為都唔識聽日文XDDD

Part 2

どうして君を好きになってしまったんだろう?
Take Your Hands

どうして君を好きになってしまったんだろう?(Why have I fallen with love with you?)

Doushite呢隻歌在中哥唱歌彎曬腰 戀來戀去”XDD

唔知點解前面兩隻都係跳舞既快歌就接呢隻

真係奇怪

high完突然要深情XDD

 

Take Your Hands

我未聽過呢隻歌Orz

呢隻歌之後神起終於開口講野喇!

但係我唔知佢地講咩orz

淨係識聽:

我地係東方神起!

多多指教

@#%$& 4th LIVE TOUR 2009 ~The Secret Code~ FINAL in TOKYO DOME

大家%#@*&#~~!!!

大家ok?

同埋各人既我係邊個果幾句XDD

 

 

 

 

Part 3

9095
Purple Line

9095呢隻歌係在中歌作曲同埋編曲!

電裡版睇唔到各人個人舞蹈

因為五隻係呢隻歌差dmic stand當鋼管咁跳XDD

鋼管舞XDD

講真各家既fans cam剪剪埋埋仲好睇過呢個電裡版

真係有d失望!

等我仲以為個畫面係分開一格格咁,咁就可以睇到在中哥既鋼管(?)

 

Purple line

呢隻歌係我唯一覺得日文版好聽過韓文版XDDD

其他快歌都係覺得韓文版正d~!!

 

前奏音樂一出就好想尖叫埋一份XDD

睇神起既快歌+舞蹈就要睇整體

所以如果個鏡頭淨係set係前面我都覺得ok

太多特寫就會miss左整體既舞台效果!

俊秀solo dance~!完全睇唔出佢之前腳踝受傷!

要比個勁佢!!!

Part 4

呪文- Mirotic

Heart,Mind And Soul

呪文- Mirotic

我就係因為呢隻歌而鐘意神起

好鐘意睇呢隻歌每個人既走位

仲有中間有個位其實係砌個skin字出來

昌珉既尖叫

隊長係尾段由後面跳去最前面(有人知我講緊邊part嗎?XDD)

 

總之好似前面咁講

神起既快歌要睇整體

呢隻歌今次演唱會得返前半隻係跟番平時咁跳

後半就變左同個mon跳,跟住仲要換埋衫!

 

Orz

基本上我想睇呢隻歌既位無曬咁濟

Sosad

 

Heart, Mind and Soul

慢歌一隻,超好聽,歷史久遠既歌

日一巡果時已經唱

又係好奇怪咁接係一隻high歌之後

 

這首和一巡比較起來
俊秀的聲音跟一巡的聽起來一樣好
其他人的聲音都有點不一樣了
我覺得變最多是在中哥
一巡的heart mind and soul他的聲音很清澈
四巡的聽起來聲音好像不那麼清澈了

係收音問題定係本人問題?我就唔知喇

可能佢地真係太支力
還是要讚一下俊秀"why~why~why~why~~~~~~~"

真係正到爆炸!!

Part5

Begin

 

超級鐘意呢隻歌!

我而家手機ringtone都係呢隻~”every day, and night with you~~~”

哈哈哈

五個人合音真係最正

再加上大米彈琴

更加正XDDD

寫到呢度先!!!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    aaarfong 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()