close

講少少野就變成俾人鬧



話我日透忙咩野
成日對住部腦做咩
係呀,我鐘意對住部腦
睇下d網咁
唔睇多d點知大學咁多野呀
環境轉左好多野都係由零開始
我唔係上網去打online game呀
係有野做緊架=0=
跟住又一輪咀話佢份工幾大壓力,我知
如果無左份工會點,我知
我想分擔,唔俾,我知,專心讀書
但係例如我想追求下大學生活既其中一樣野
去exchange都可以講到咁嚴重呢?
講下炸wor,又唔係真係要去
讀好d書,o岩,其他科就pass到就得啦
駛咩放咁多心機
唔通我想做好d都唔得?
我唔想我第時讀完書出來會係悔以前做漏左d咩呀
我而家都後悔緊係myc果陣唔參加樣sport
小學果陣明明入到跳高校隊架喇
一句話唔好做運動員喇咁又無得玩
係ucc叫做實現到少少理想,叫做有得去學屆
係呢少少既體驗,得到既野有好多架
學校既活動係體驗,錢係買唔到架
過左就無,大學係最後機會架喇...

點解?點解要成日都 discourage我
有時事實都可以講得好聽d
成日叫人要識體諒別人
但係有無諗過我聽到呢d說話既感受?
今日....今日真係唔知咩事
樣樣野都俾人話...
我想講,我打緊呢篇文既時候眼淚一直都滴緊...
聽日實眼都腫....
以上既野講到咁亂,真係唔好意思


arrow
arrow
    全站熱搜

    aaarfong 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()