close


今朝起身都唔知溫咩好
係咁e揭下本超精華筆記
七點八個字就出門口喇
去到保安道街市
一路直行,見到有間學校既物體
問下人啦,路在口邊丫麻
點知問左兩個兩個都唔知佛教大雄中學係邊=. =
打俾florence,原來要橫過個球場先入到學校...
入到去
見到好多識既人
ucc:florence,mike,健銘,cin,ts
ucc+myc:彭彭,呀牛,yyk
myc:洪子敏,安安,alan ching,陳x鴻,黃兆廣,katie,carmen,anneluk,anny,陳琪
小學同學:黃如妹

係試場個座位編號係157,最大number係159
即係後面仲有兩個人.....
左面仲有四行係無人坐.....

哈,兩年無見過黃兆廣,佢同我打招呼呢
佢都算係果陣時叫做fd既人
雖然係同班,但係真正認識佢係係icq= =
係學校無咩野講
但係icq都叫有d野講下
都好過其他同學架喇= =
考paper 1
都叫做易既@_@
收卷收得好慢
用左成三個字囉
跟住同florence去買包食
去左保安道運動場坐
溫下書食下野咁
跟住見到係附近圖書館溫書既周子健同一個認得但係唔識既同學
返去學校
同黃兆廣傾左陣
好搞笑,我問佢有無同阮瑞禧聯絡
佢話有呀,不過無回信俾人
跟住話佢地傾電話囉
講講下就話佢自己係個有情既人...哈哈
我問有無同阮生聯絡炸bor~
不過都係nice chat來既
下兩科都唔同地方考啦
考paper2= =
我覺得係煩多過陰濕
個個出到來都係度話陰濕呀點呀咁
呀牛話放低份卷就話想爆粗....= =
其他人係度話唔識呀點點點
費事討論喇都係= =
費事愈講愈驚...
一度行一度講電話
行行下就行左遍屋企lu~
不過行左差唔多半個鐘= =
今晚要洗腦!!
跟住就要開始溫chem同phy 喇.....

雪雪問我27號去唔去dinner(應該都係食日本野....)...
becox queenie果日生日....
我諗我唔去喇....
你地呀,個個考曬咁濟.....
除左雪雪....不過你果個ca係as來架bor.....
咁多日實溫得曬啦= =||
我果個係al phy= =
我要保住佢合格呀......
queenie~~~遲d同你去食日本野補返~^_*

琴晚thx 雪雪同queenie既鼓勵同關心
仲叫我早d訓tim~~thx呀~~hohoo~

今日去考試果度係佛教大雄
之前都有聽聞過佢地個hall個stage上要有個佛像
唔係一個,係三個= =
不過對我無影響就得啦
不過我都係第一次入去佛教學校...
佢地早會要唔知唱咩歌
但係係聽唔到佢地唱咩...
仲要雙手合十咁....
搞到我地呢d等考試既人好似阻頭阻勢咁= =

頭先食左半包大薯片,好開心呀!!呵呵呵!!!


arrow
arrow
    全站熱搜

    aaarfong 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()