close









今朝起身都已經成十點九喇
跟住睇下出面啦
曬到不得了~!!!
好少可見到個天咁靚
就影低左喇~~
好難先就到位影唔到d樓呀~~


-----------------------------------------------------------
下晝上網已經係好慢
得幾個網站係去到= =包括係無名^^""
跟住有線電視有個人打來問
電視解碼器俾返佢地公司未
俾左啦,琴晚已經有個人來收返部機
跟住頭先上上下網就上唔到
打去容戶服務果度問
又聽埋曬錄音野
幾辛苦先至駁到有人聽
跟住我講我上唔到網呀咁
果個男仔話我地四十五日無俾錢
所以就cut左
我話我地係用自動轉帳
點會無俾錢架
唔係會自動扣錢架咩
跟住佢叫我打返去電視果邊問
又聽一大堆錄音野
咁來咁去先咁到有人聽
又講一次發生咩事
佢話我地係已經cut左電視
所以唔會再同我地收錢
又所以叫我打電話返寬頻果邊
咁好啦,又打電話去寬頻
搵到人聽電話
再講多次究竟咩事
跟住等一陣
聽完一大輪音樂
佢話係佢地搞錯左
佢會通知叫人開返個上網俾我地
好啦
咁我等.....
呢篇野係等緊佢地開返上網果陣時打既.....
等左兩個鐘到啦,成八點都未上得返網
於是再打電話去開下做咩事
果個人俾左好耐音樂我聽囉
跟住話俾我聽而家send左d資料過去
等下就會上得返網架喇
頭先唔係話會通知上網果邊開返上網俾我架咩= =
好!我再等= =

九點....終於上到網喇~~
一共打左四個電話先至上到網囉......

今日個msn都怪怪地
有d icon無左
跟住又會無啦啦出返來....


arrow
arrow
    全站熱搜

    aaarfong 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()