close
琴晚十二點幾又停左我上網喇
有無搞錯呀
琴晚費事再打去
今朝一起身就試下上唔上到網
上唔到,咁就打去問下做咩事
又講下來龍去脈
果個小姐幫我駁電話等我唔駛再打過
另外一個小姐同我講話要搵返幫我地整呢個plan果個人
咁即係要等媽咪打電話去喇.....
兩點幾終於覆返電話
話五點前一定上得返網
咁果陣就來三點
開住部電腦等佢駁上網
點知已經搞掂
哈哈,如果唔係等到五點仲未搞掂就再打電話去嘈佢架喇
我諗上網呢單野都叫做搞掂左
最大既問題係佢地icable入面既溝通不足
如果唔係都唔駛搞到兩次cut上網= =


好耐無打過xanga....
考完bio之後就post左一篇短短地既~
點知呢兩日都好難先入到去xanga~
今晚俾我去到睇d留言~
really realy thx 佢地既留言~~
因為我有少少半放棄左果邊~= =
有myc既師妹~呀郭~雪雪~仲有才哥~!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    aaarfong 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()