close

今日媽咪返來
佢話今日做野做錯野
係呢兩個月來既第二次
上次佢有個同事話之前有個人又係錯左兩次
之後就唔同佢續約
媽咪話,真係唔同佢續約米有佢囉
其實我知道佢呢份工都好大壓力
咁佢唔想繼續做都係明白既
果陣時我升左上中一
媽咪就諗住做返野
初初諗住做幾個月
點知一做就做左六年
我今年都中七喇.....

睇來考完試做野都係必要架喇
唔理之後條路點....有錢就儲都係穩陣d.....

---------------------------------------------
re雪
你親戚收留你做野都好既
不過我就唔制喇
f5果個月咁難過,俾我都唔會再做
做打字好悶架= =
有親戚關照未必係一件好事
對我來講係親戚公司度做野
就好似俾人睇住曬咁...
秘書呀文員呀呢類工米搞我= =|||


arrow
arrow
    全站熱搜

    aaarfong 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()