close

0琴晚訓唔著.....
係床度轆來轆去3點先訓到.....
出去先~
今晚再打~
--------------------------
雪雪,
呢個話題你同我既諗法差太遠
你估我唔明呢個世界唔係你想點就點
我夠知放工唔係你想幾點走就幾點走
果陣時份工做得幾唔開心你地都唔知
就係度否定我果句"秘書呀文員呀呢類工米搞我"
呢個世界好多工都係返office
我知道我自己唔鐘意
唔通仲走去做呢d工咩?
明知唔o岩自己
仲"中"個頭埋去?

仲有,我個point係
係親戚公司度做野
d長輩會同你媽咪講你做野做成點
坐監咁,我就唔鐘意喇
同埋,有親戚關照,未必係好事
你未必能夠睇到真正既世界係點

講完

re雪雪,
我係自願做暑期工
我既意思係自己去搵
係呀,唔係好多人可以做到一人之下萬人之上
俾人管實有
我係話d親戚呀
你就指曬全部人
忙裡偷閒...
大家諗既野都唔同
無野好講


arrow
arrow
    全站熱搜

    aaarfong 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()