close
打完上一篇之後
都已經朝早六點鐘
熄電腦訓覺
都唔係話好快訓著

七點鐘有電話
晨咁早既電話都唔會係好野
果然
daddy媽咪好快咁起身
我就無起身
媽咪問我去唔去醫院
我話我唔去,有咩事打返來就得
其實果陣呢個電話來
即使去到都已經見唔到最後一面
媽咪有d梗梗於懷
頭先我同媽咪講
唔駛梗梗於懷
因為大伯不嬲都唔鐘意見到我媽咪
呢個係我感覺啦
既然佢不嬲都唔鐘意,唔見都唔緊要啦
唔好咁介意,都改變唔到喇

七點鬆d等daddy媽咪出左去我就起左身
搵野食跟住就食藥
食完藥依然係眼光光
成晚訓得一粒鐘同無訓過無分別

無野做就繼續睇《微笑PASTA》

可能睇我呢篇野會覺得點解我好似無事發生咁
講真
我覺得好平靜
我知道之後既野先係麻煩既開始
不敢想像,但係一定要硬淨撐落去

媽咪十點幾返到來
因為佢十一點幾要返工
daddy都出左去做野
我就係屋企晾衫(我最唔鐘意晾衫)

之後搞掂曬就繼續我既《微笑PASTA》
到下晝四點幾終於睇曬
頭先八點幾先覺有d支力
訓到九點幾又俾電話嘈醒
跟住先食飯

成日由朝早起身都係食左一個雪方蛋糕,一個饅頭同一塊麥包....

聽朝仍然會出去睇harry potter,因為已經買左飛...
不過我都係睇唔切本書囉=0=

arrow
arrow
    全站熱搜

    aaarfong 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()